söndag 20 juni 2010

Hammarbybacken

Hammarbybacken i sin sommarskrud fungerar även den som lekplats. Idag var liftarna öppna för Mountainentusiaster som gillar att köra down hill.




Tyvärr var jag tvungen att utföra några ärenden så jag han inte upp och fotografera dem på nära håll .Men det kommer garanterat fler möjligheter den här sommaren.

Jag gick i alla fall upp och fick lite utsikt.


jag passerade populasens egna konstutställning på vägen upp.







Canon connecting people, snackade lite med den här killen efter hans 6:e och sista vända upp för backen. Detta var uppvärmning och träning inför sommarens lopp som ska gå upp för alperna och räknar man om det så ska det motsvara 40 st Hammarbybackar staplade på varandra. Respekt!



Själv hade faktiskt planerat att ta tag i springandet idag men det hade fått givit vika för min dåliga karaktär med ursäkten att jag bara MÅSTE fotografera.

Kontentan blev hur som helst att jag stack ut och premiärsprang för första gången sedan i höstas. Dock inte upp för Hammarbybacken utan mer slättförs och kan vid en omräkning motsvara en halv sådan.


, , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar