torsdag 13 maj 2010

Sista dagen på jobbet

Den 12 maj blev min sista dag på jobbet och nu lite ledigt innan nästa tjänst börjar på nya stället. Det är inte utan att det blir lite vemodigt att sluta. Resan har förvisso kantats av en hel del prekära situationer som lett till att uppsägning varit en fröjd för själen. Men det finns ju ändå guldkorn som försvinner ut ur vardagen.



Här sitter Thomas som är en av guldkornen och tillika en väldigt bra produktionschef som jag starkt kan rekommendera för medelstora och stora projekt.




Här är undertecknad i en något mer suspekt bild tagen en alldeles vanligt dag på jobbet. Det är något oklart varför jag har cykelhjälm på mig på jobbet men vi har ju jobbat mycket med det här med säkerhet. De jag framförallt kan konstatera att jag gör mig mycket bättre stående än sittandes.


Den här vyn kommer om några månader inhysa en lägenhet av sällan skådat slag med inredning detaljer från high end-segmentet och om jag tolkat pappersprodukten så kommer det bli något alldeles extra. Typ extra allt där gammalt möter nytt i en skön harmoni.



Ombyggnad pågår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar